1 Eylül 2010 Çarşamba

TaZeDiR Yürek

ve bazı rüyama geldiğinde sanıyorum ki gitmeyeceksin.doğru ..bir kez daha uzaklarda, ana kucağına, yuva sıcağına kavuştuk,rüyada bile olsa tebessümü yanağa kondurduk.
ayrılık tadınca zor, bitince unutulan bir şey.ya içinde olunca? Bebişimin tutam tutam yarınlarını bazı kendimde aralayınca bir kelime dahi edemem gibi geliyor.
buradayım dost sözlerinden arınmışlıkla kendi halindeyim.ilmek ilmek bağlanan ben değil sanki yanağıma konacak taze sıcaklık,kuzu canların hoş sedaları.
kimseyi aldatmıyoruz belli ve sözleri ulu orta da saçmıyoruz.Yarının sonrasında geleceğiz.Bu cümleleri kurmak için biliyorum daha erken,daha şafağın sökmesine vakit var.Ancak bendekiler şimdilerde kabını aşmak üzere.Sus Sesleri yüklüyorum düş haneme.İçimdeki ses ters ters cevaplıyor inatlaşarak "niye bu beni bastırmaya gayret ve niye özdekini gizleme telaşı." Daha pek uzun zaman, aşılacak pek çok dere,yüksek tepe, kavrulmaya hazır alın saniyeleri varken şimdiden yürek bu kadarda taze olmaz ki...
candasınız

Hiç yorum yok:

YAĞMURUN SEVDASI